لیزر موهای زائد صورت یک درمان ساده

لیزر موهای صورت یک راه حل بسیار ساده است که فولیکول های مو را مورد هدف قرار داده و در عرض چند دقیقه آنها را تخریب می کند. در واقع اشعه لیزر روی فولیکول های مو تاثیر گذاشته و توسط رنگدانه های مو جذب می شود. سپس بخاطر ضعیف شدن فولیکول ها ، دیگر رویش مجدد موها امکان پذیر نمی باشد. با انتخاب این روش ، هم در هزینه و هم در زمان حذف موهای صورت برای همیشه صرفه جویی می شود. برای یک عمر از شر روش های سنتی مانند بند ، اصلاح با تیغ یا ریش تراش خلاص می شوید و دیگر لازم نیست هر چند وقت یک بار به آرایشگاه مراجعه کنید.

برتری لیزر موهای زائد صورت نسبت به سایر روش ها

این روزها خیلی ها از روش لیزر برای اصلاح موهای صورت خود استفاده کرده اند و موجب شده است برای از بین بردن موهای زائد بدن به سراغ روش های دیگر نروند. اگر شما هم برای برطرف کردن موهای صورت خود از روش های بند انداختن ، وکس و اصلاح با تیغ خسته شده اید ، پیشنهاد می شود که از روش لیزر موهای صورت برای اولین استفاده کنید تا متوجه برتری این روش نسبت به سایر روش ها بشوید.

رویش موهای آزاردهنده صورت

وجود موهای زائد در نواحی چانه ، اطراف لب ، پیشانی ، دو طرف صورت و گردن برای همه ی خانم ها آزاردهنده است. و حتی موجب می شود با استرس و اضطراب دیده شدن موها در مهمانی ها و یا حتی در مکان های عمومی حضور پیدا کنند.