تزریق بوتاکس

به طور کلی ناحیه تزریق در صورت به دو قسمت تقسیم می شود. قسمت بالای صورت و قسمت پایین صورت. مناسب ترین نقاط در قسمت بالای صورت شامل جلوی سر ، خط اخم ، ناحیه میان دو ابرو ، بالای دو ابرو ، ناحیه پنجه کلاغی اطراف چشم.

بیشترین تزریق که در ناحیه پایین صورت انجام می شود. شامل خط لبخند ، اطراف لب ، ناحیه چانه می باشد.در ادامه مقاله به بررسی هدف تزریق بوتاکس در نواحی مختلف صورت می پردازیم.

تزریق بوتاکس برای درمان انحراف دید

استرابیسم یا انحراف دید یکی از مشکلات چشم می باشد که امروزه با تزریق بوتاکس بر طرف می شود. تزریق بوتاکس به عنوان یک راهکار جدید برای درمان این عارضه به شمار می آید. در این روش سم بوتاکس را مستقیما به عضلات چشم تزریق می کنند.

سم بوتاکس در انواع مختلفی تولید می شود که شامل نوع  A,B, C, D, E, F و G می باشد.انواع مختلف سم بوتاکس با برندهای متفاوت توسط شرکت های تجاری تولید می شود.

بهترین نوع مواد تزریقی برای رفع بیماری انحراف دید بوتاکس و دیسپورت است. عضلاتی که برای درمان مشکل انحراف دید مورد هدف قرار می دهند ، عضلات خاری چشم یا عضلات رکتوس نام دارد.ملکرد بوتاکس برای درمان به این صورت است که عضله مورد هدف تضعیف شده و موقعیت ماهیچه های هم جهت و خلاف جهت تغییر می کنند و با یکدیگر هم جهت می شوند.

عضله های سالم در این روش هم ، فلج شده اما بعد از چند ماه به حالت اول برمی گردند. در برخی موارد ، مشاهده شده عارضه انحراف دید به طور درمان می شود.

تزریق بوتاکس در خطوط بین دو ابرو

بوتاکس بین دو ابرو ، از بین بردن همان خطوط عمودی است که بر اثر اخم کردن بین دو ابرو شکل می گیرند. این ناحیه ، جز نواحی است که برای تزریق بوتاکس کارایی زیادی دارند.

یک دکتر باتجربه و کار بلد می تواند به راحتی این خطوط را با بوتاکس برطرف کند و یک چهره جوان و شاداب را به شما هدیه بدهد. اگر خطوط این ناحیه عمیق باشد ، پزشک به شما پیشنهاد می کند که همراه با بوتاکس از پرکننده ها نیز استفاده کنید. در این صورت نتیجه درمان بهتری خواهید داشت.

بالا بردن ابروها با بوتاکس

بالا رفتن ابروها از طریق بوتاکس یک تکنیک پیشرفته ای است که این قابلیت را به شما می دهد که به هر میزانی که دوست دارید ابروهای خود را لیفت کنید.

لیفت ابروها با این روش نیاز به یک پزشک متخصص دارد که تزریق را به درستی انجام دهد ، به طوری که پلک ها رو هم قرار بگیرند و چشم ها باز شود.

تزریق بوتاکس برای حفظ جوانی و زیباتر شدن

برای رفع چین و چروک و حفظ جوانی صورت نقاط زیادی مورد هدف قرار می گیرند. اما اگر بخواهیم مناسب ترین نقطه برای تزریق بوتاکس در نظر بگیریم ، طبق گفته متخصصان پوست و زیبایی تزریق در پیشانی مناسب ترین جایی است که می توان انجام داد.

چرا که خطوط های عمیق و عرضی پیشانی و بین دو ابرو به راحتی با تزریق بوتاکس از بین می رود. البته چین و چروک های اطراف چشم هم با تزریق بوتاکس برطرف می شود.به غیر از درمان چین و چروک ، برای بالا بردن ابروها از تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی استفاده می کنند.

تزریق بوتاکس در ناحیه فک

یکی از مهم ترین استفاده هایی که از تزریق بوتاکس در صورت می شود ، تزریق در ناحیه فک است. ریق بوتاکس در ناحیه خطی که فک متصل به گردن ی شود ، موجب زایه دار شدن و کوچک تر دیده شدن آن می شود. این درمان مناسب برای کسانی است که فک های بزرگ و مربعی دارند.

نویسنده سایت
نویسنده سایت
مقالات: 119

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *